Honderden Valentijnskaarten bezorgd in Assen

14 februari 2022

In het Valentijnsweekend brachten we honderden Valentijnskaarten rond in Assen. Geen kaart ontvangen? Hieronder lees je de tekst:

Wij houden van Assen.

Het is hier groen, mooi en prettig wonen. Er zijn veel plekken die ons trots en blij maken: van het prachtige Drents Museum tot aan de bruisende wijkcentra. En van de vele verenigingen tot aan de prachtige ondernemingen. De inwoners, divers als ze zijn, maken van Assen ons thuis. We zouden in geen enkele andere stad willen wonen.

En toch is er ook werk aan de winkel. Zo wordt het steeds lastiger om een betaalbaar huis te vinden. Ook is er veel verdwenen voor jongeren. Daarnaast moeten we als Assen écht aan de slag met de grote uitdagingen van onze tijd.

De PvdA Assen wil aan de slag met het bouwen van woningen, inclusief genoeg sociale huur. Ook willen we, sámen met jongeren, een plek voor jongeren realiseren. En wat betreft die grote uitdagingen van onze tijd? Dan doelen we op de strijd tegen klimaatverandering, maar ook op de gevolgen van corona. We moeten daarin als gemeente niet alleen het voortouw nemen, maar vooral ook zorgen dat we de lasten eerlijk verdelen.

U leest meer over onze plannen op assen.pvda.nl. Heeft u ideeën, suggesties of wilt u ons iets meegeven? Mail naar [email protected].

Met vriendelijke groet,
PvdA Assen