Samen sterker: kom naar de campagnebijeenkomst van GroenLinks en PvdA

6 september 2023

Landelijk werken GroenLinks en de Partij van de Arbeid in aanloop naar de Tweede Kamerverkiezingen nauw samen met 1 lijst, 1 verkiezingsprogramma en ook 1 campagne. Ook lokaal bundelen de partijen hun krachten. Om de campagne te laten slagen organiseren de Asser afdelingen van GroenLinks en PvdA op zaterdag 9 september een bijeenkomst. Kom ook en denk mee over de campagne!

De Componist

Aanstaande zaterdag komen de fracties, besturen en leden van beide partijen samen in Wijkcentrum de Componist om een eerste gesprek te voeren over de campagne. Leden hebben daarvoor een uitnodiging ontvangen. De campagneleiders stellen zich voor en gaan met aanwezigen in gesprek om ideeën op te doen. We merken nu al veel enthousiasme over deze samenwerking en gaan de campagnetijd dan ook vol energie tegemoet.

Meld je aan voor de nieuwsbrief

Ben je lid van de PvdA, maar heb je de uitnodiging voor de campagnebijeenkomst gemist? Stuur dan een mailtje naar [email protected].