Door op 31 augustus 2017

Kandidaat lijsttrekkers in debat

Tijdens het PvdA lijsttrekkersdebat op woensdag 30 augustus presenteerden Natasja Lubbers, Martin Sagel, Henri Ploeg en Albert Smit (v.l.n.r., zie foto) hun visie op wat belangrijk is voor Assen. Voor de stad en voor de PvdA. Debatleider Hans Harbers uit Groningen ondervroeg de kandidaten hoe zij het verschil willen maken. Hoe staat de stad ervoor? Voor wie zijn er kansen?

Belangrijke onderwerpen als laaggeletterdheid, (nieuwe) armoede, duurzaamheid, leefbaarheid werden besproken. Over de waarden van de PvdA verschilden de kandidaten niet van mening, wel over de speerpunten voor de komende periode. Wat is nodig om een solidaire, duurzame en leefbare stad voor iedereen te zijn?

De Partij van de Arbeid heeft met veel inzet van wethouders en raadsleden tot op heden het verschil kunnen maken in Assen. Vechten voor voldoende werk, betaalbare huizen, bereikbare zorg, goede sport- en wijkvoorzieningen, belangrijke sociale regelingen en een mooie stad. Onder leiding van de nieuwe lijsttrekker zullen we de inwoners van Assen in 2018 opnieuw het vertrouwen vragen.

Het woord is nu aan de leden. Van 1 tot 10 september kunnen alle leden stemmen op hun kandidaat voor het lijsttrekkerschap. U ontvangt daarvoor een enveloppe of email. Dinsdag 12 september maken we in de ledenvergadering bekend wie van de vier het geworden is. Heeft u vragen, of heeft u geen enveloppe of mail gekregen, neem dan contact met ons op via mail [email protected] of bel 06-45164479