PvdA Assen brengt bloemen langs sportverenigingen

7 februari 2022

Er mag weer gesport worden door eenieder. Goed nieuws voor alle sportverenigingen in onze gemeente. Om ze succes te wensen, bracht de PvdA Assen een mooi boeket bloemen naar een groot aantal sportverenigingen.

Ontmoetingsplek

Een kleine geste, volgens Willard Bouwmeester: “Sportverengingen hebben een ongelooflijk zware tijd achter de rug. Fijn dat er nu eindelijk weer door iedereen gesport kan worden en dat kantines open kunnen. Hopelijk blijft dat zo, want sporten is gezond.” De nummer 2 op de lijst van de PvdA Assen speelt zelf in het eerste van voetbalvereniging Asser Boys en ziet ook dat sportverenigingen ontmoetingsplekken zijn: “Ik merk bij mijn eigen club dat ook dát aspect door de leden ontzettend gemist werd. Gelukkig kan dat nu weer.”

Kunstpodium CAMPIS

Er werd ook een bloemetje gebracht bij Kunstpodium CAMPIS, dat afgelopen week de deuren opende voor het publiek. Bouwmeester: “We kregen een rondleiding. Dit podium voor hedendaagse kunst is een prachtige aanwinst voor de stad. We waren onder de indruk van de tentoonstelling van Lu Xinjian. Ik zou inwoners zoveel mogelijk willen oproepen om vooral een kijkje te gaan nemen.”

Willard Bouwmeester en Omar Saleh Omar in Kunstpodium CAMPIS